قیمت 5 تا از پرفروش ترین باتری موتور سیکلت

3.9/5 - (38 امتیاز)

باتری‌های موتورسیکلت، به عنوان یکی از لوازم یدکی اصلی برای اجرای موتورسیکلت، بسیار مهم هستند. برخی از قیمت پرفروش ترین باتری موتور سیکلت در جهان به شرح زیر هستند:

  1. باتری یواس‌بی‌ان (Yuasa): باتری یواس‌بی‌ان یکی از پرفروش‌ترین باتری‌های موتورسیکلت است که توسط بسیاری از تولیدکنندگان موتورسیکلت به عنوان باتری استاندارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. باتری موتورسیکلت آکواکس (Acumax): باتری آکواکس نیز یکی دیگر از باتری‌های محبوب موتورسیکلت است که در بیشتر فروشگاه‌های لوازم یدکی موتورسیکلت قابل دسترسی است.
  3. باتری گلد وینگ (Goldwing): باتری گلد وینگ یکی دیگر از باتری‌های پرفروش موتورسیکلت است که بیشتر برای موتورسیکلت‌های تورینگ و چهار چرخ استفاده می‌شود.
  4. باتری دلکو (Delco): باتری دلکو نیز یکی دیگر از باتری‌های موتورسیکلت پرفروش است که در برخی از مدل‌های موتورسیکلت که از سیستم برقی پیچیده‌تری برای کارکرد استفاده می‌کنند، استفاده می‌شود.
  5. باتری اسکاتر (Scorpa): باتری اسکاتر نیز یکی دیگر از باتری‌های محبوب موتورسیکلت است که بیشتر برای موتورسیکلت‌های آفرود و اسکاتر استفاده می‌شود

5 تا از پرفروشترین باتری های موجود در ایران در زیر لیست میکنیم همچنین شما می‌توانید قیمت این باتری ها را با کلیک روی اسم باتری مشاهده کنید:

1- باتری موتور سیکلت مارک ان ام اس مدل YTX9-BS(پرفروش ترین باتری موتور سیکلت)

بدون شک استفاده از باتری مناسب برای تامین سیستم الکتریکی و شدت موتور مورد نیاز در زمان، یکی از اصول اصلی نگهداری و استفاده از موتور سیکلت است. باتری ای که می تواند به درستی شارژ شود و در صورت ثابت بودن و عدم استفاده، شارژ را حفظ کند و انرژی لازم را برای وسایل ضروری مانند آشکارسازها و دزدگیرها تامین کند. NMS یکی از بزرگترین تولیدکنندگان باتری موتور سیکلت است که سال ها تجربه و دانش خود را در زمینه تولید باتری برای مصارف مختلف صرف کرده و با موفقیت به استانداردهای درجه یک در اروپا و شرق آسیا دست یافته است.

باتری-ان-ام-اس.jpg
ولتاژ و شدت جریان باتری12 ولت 9 آمپر
توضیحاتطول عمر بالا سازگار با تمامی موتور سیکلت های استارت سایز باتری 15*8*11 ساخت ایران باطری اتمی.
مناسب موتورهایبنلی ۳۰۰ ، NS۲۰۰ ، RS۲۰۰

2- باتری موتورسیکلت ولتا مدل 12ـ3 (پرفروش ترین باتری موتور سیکلت)

باطری موتور سیکلت ولتا تولید شده توسط صنایع تولیدی نیرو گستران خراسان یکی از تامین کنندگان خودروسازان ایرانی از جمله ایران خودرو، کرمان موتور، بهمن دیزل و غیره می باشد. گروه صنعتی نیروگستران خراسان این محصول با کیفیت و اصیل را با توجه به خلاء موجود در بازار باتری موتور سیکلت که بدون شک می توان گفت از نظر پارامترهای موثر مانند وزن نسبت به نمونه های خارجی برتری دارد. 1400 گرم تاریخ تولید این محصول اعتبار آن را ثابت می کند.

این باتری برای تمامی موتورسیکلت ها با ظرفیت باتری 3 آمپر ساعت، استارت و غیر استارت و با موقعیت; عرض: 56 طول 97 ارتفاع 111 مناسب و قابل استفاده. علاوه بر این، این نوع باتری با پیچ و مهره به خودرو متصل می شود. به منظور نصب بهینه باتری بر روی خودرو، به نکات زیر توجه کنید: محل نصب باید تراز و بدون ضمائم باشد و سرهای باتری باید محکم و بدون شکاف به هم وصل شوند.

 

قیمت ابزار آلات پر کاربرد

   

باتری ها باید تمیز و بدون رسوب باشند. یک فیوز با ظرفیت مناسب باید در مسیر سیم سرب مثبت قرار گیرد. باتری باید تعمیر شود و اقدامات لازم برای جلوگیری از ضربه زدن به باتری انجام شود. هنگام نصب، ولتاژ شارژ موتور سیکلت باید بین 12.8-14.4 ولت باشد تا از آسیب باتری جلوگیری شود. اگر باتری برای مدت طولانی استفاده نمی شود، سر باتری را بردارید. در دماهای پایین در فصل سرد، عملکرد باتری کاهش می یابد، در این صورت می توانید از عایق مناسب استفاده کنید. این باتری آب بندی شده و نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد. از افزودن آب مقطر، اسید یا … به باتری خودداری کنید.

باتری-ولتا.jpg
ولتاژ و شدت جریان باتری12 ولت 3 آمپر
توضیحات باطری اتمی
مناسب موتورهایهوندا 125 و موتورهای مشابه

3- باتری موتورسیکلت صبا باتری -مدل 9 -12

باتری نانو نیرو 12 ولت 9 آمپر تولید شرکت صبا باتری دارای ابعاد ‍‍‍! ارتفاع 13.5 سانتی متر- طول 13.5 سانتی متر – عرض 7.5 سانتی متر – این باتری برای انواع موتور سیکلت پالس و آپاچی می باشد.

باتری-صبا
ولتاژ و شدت جریان باتری12 ولت 9 آمپر
توضیحات
اتمی(خشک) ۱۳.۵ *cm۱۳.۵ cm * cm۷.۵.
مناسب موتورهایپالس ، آپاچی و موتورهایی که جا باتری با این سایز دارند

4- باتری موتورسیکلت شارک مدل 12N3

قیمت باتری-شارک
ولتاژ و شدت جریان باتری12 ولت 3.3 آمپر
توضیحاتاتمی
مناسب موتورهایهوندا 125 و مشابه

5- باتری موتورسیکلت پی ام اس مدل- 12N3-3B

خرید باتری-پی ام اس
ولتاژ و شدت جریان باتری12 ولت 3 آمپر
توضیحاتاسیدی
مناسب موتورهایانوع موتور سیکلت های هندا ، طرح هندا ۱۲۵ ، ۱۵۰ بدون استارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *